|
Oefenprogramma 2010-2011
|
| Author |
Message |
Matte Bxl
Sympathisant

Group: Registered
Status:
|
RE: Oefenprogramma 2010-2011
Bosstraat 10, naast het nieuwe kerkhof en het jeugdhuis op wandelafstand van de sporthal van Ganshoren (5min)
Live your life and I live mine.
|
|
| 28-07-2010 02:10 PM |
|
 |
johaneke
Sympathisant

Status:
|
0-2 mi temps boujouh + veselinovic
|
|
| 28-07-2010 07:55 PM |
|
 |
Dockx
Zware supporter

Status:
|
0-3 Coppin
0-4 Van Ransbeeck
|
|
| 28-07-2010 10:14 PM |
|
 |
fluppe
"Ik heb geen bananen vandaag"

Group: Administrators
Status:
|
|
|
| 28-07-2010 11:57 PM |
|
 |
Dockx
Zware supporter

Status:
|
De beste speler op de terrein, vooral in de eerste helft, vond ik de linksachter van Ganshoren..!
BENGUI...! die speelde bij BRUSSELS , 2 of 3 jaren geleden.
Wij hebben toffe spelers, maar ik twijfel als zij de 4-3-3 kunnen spelen...of zouden kunnen spelen!
|
|
| 29-07-2010 08:54 AM |
|
 |
STEFKE
Imen lover

Status:
|
De beste speler op de terrein, vooral in de eerste helft, vond ik de linksachter van Ganshoren..!
BENGUI...! die speelde bij BRUSSELS , 2 of 3 jaren geleden.
Wij hebben toffe spelers, maar ik twijfel als zij de 4-3-3 kunnen spelen...of zouden kunnen spelen!
En dat kun jij afleiden uit 45 minuten tegen een provincialer ?
Mijn indruk is dat ze toch die 4-3-3 gaan hanteren. Nollevaux zou wel eens back rechts kunnen worden in matchen waarin we aanvallen en controlerende middenvelder wanneer het moeilijker gaat . Op zich heeft hij volgens mij het profiel van een rechtsachter ( remember Haydock in kampioenenjaar).
Verder zou ik Chuk graag eens 90 minuten op de flank bezigzien. Want in een 4-3-3 moet hij toch de 3 e aanvaller worden .
Tenzij Coulibaly....
Het grootste verlies van FC Brussels is ongetwijfeld Coulibaly. Als mens , als voetballer , als icoon : Couly had alles.
|
|
| 29-07-2010 09:16 AM |
|
 |
STEFKE
Imen lover

Status:
|
Geruchten gaan dat Couly start tegen Diegem...
Zou op vinkenslag liggen voor basisstek.
Het grootste verlies van FC Brussels is ongetwijfeld Coulibaly. Als mens , als voetballer , als icoon : Couly had alles.
|
|
| 30-07-2010 11:25 AM |
|
 |
Stanneke Vooruit
Zware supporter

Status:
|
De Couli gaat spelen? Dan moet ge mij ni meer verwachten :p
Wir lieben Fussbal mit Herz, und scheissen auf Kommerz
|
|
| 30-07-2010 06:51 PM |
|
 |
fluppe

Status:
|
0-0 tegen Diegem en eruit na penalties. Conclusies:
1) Ik weet niet of het de bedoeling is dat het systeem van CVP nu al werkt, maar als dat zo is, dan falen we momenteel. De 4-3-3 draait echt niet, dat kwam vandaag duidelijk naar boven. Verdedigend vond ik het wel OK, maar we kunnen geen actie maken omdat Van Geele teveel afwezig is, De Broyer verloren loopt op de flank en Veselinovic alleen voorin geen poot uitsteekt. Ik zou een 4-4-2 met Kevin mee in punt eigenlijk beter zien zitten, maar soit..
2) We kunnen duidelijk geen penalties trappen 
3) Die keeper vond ik wel goed: presence op hoge ballen en ons twee keer met een knappe redding van een achterstand behoed. Blijven volgen en aantrekken indien ie niet te duur zou zijn....
|
|
| 31-07-2010 06:47 PM |
|
 |
fluppe

Status:
|
|
|
| 31-07-2010 06:57 PM |
|
 |
ZOB
Supporter

Status:
|
0-0 tegen Diegem en eruit na penalties. Conclusies:
1) Ik weet niet of het de bedoeling is dat het systeem van CVP nu al werkt, maar als dat zo is, dan falen we momenteel. De 4-3-3 draait echt niet, dat kwam vandaag duidelijk naar boven. Verdedigend vond ik het wel OK, maar we kunnen geen actie maken omdat Van Geele teveel afwezig is, De Broyer verloren loopt op de flank en Veselinovic alleen voorin geen poot uitsteekt. Ik zou een 4-4-2 met Kevin mee in punt eigenlijk beter zien zitten, maar soit..
2) We kunnen duidelijk geen penalties trappen 
3) Die keeper vond ik wel goed: presence op hoge ballen en ons twee keer met een knappe redding van een achterstand behoed. Blijven volgen en aantrekken indien ie niet te duur zou zijn....
D'accord sur les 3 points !
On n'a les moyens ni qualitatifs ni quantitatifs pour pouvoir pratiquer le 4-3-3, faut revenir au 4-4-2 bien mieux équilibré pour nous !
Heris au-dessus du lot, Haghedooren bien physique, le gardien prometteur, le reste et surtout Van Geele-De Broyer pas terrible today !
http://WWW.RWDM-FCBRUSSELS.BE
|
|
| 31-07-2010 07:11 PM |
|
 |
Dockx
Zware supporter

Status:
|
Na DIEGEM, durf ik herhalen
-DE BROYER is geen flankaanvaller....hij moet op de hele voorlinie kunnen bewegen .
-VANDEMARLIERE is geen flankmiddenvelder
-VAN GELE heeft altijd in een 4-4-2 gespeeld. Zo, was hij goed.
Wij hebben goede spelers aangekocht....maar, ik twijfel als zij in een 4-3-3 gaan renderen !
|
|
| 31-07-2010 07:46 PM |
|
 |
Cé
Bruno Christ

Status:
|
Speciaal voor STEFKE 
Keeper (test): Liet goede indruk na, had natuurlijk niet enorm veel werk, maar reageerde toch steeds attent op de diepe ballen en kon ons met een tweetal knappe saves op de been houden. Zeker op te volgen...
Nolleveaux die alweer op back rechts geposteerd werd, deed het weer niet slecht, al moet die jongen zich natuurlijk aanpassen aan die positie. Maar zoals we hem kennen: betrouwbaar.
Nizic en Heris waren zoals quasi altijd secuur vanachter, niet minder en niet meer.
Romain heeft nogmaals bevestigd dat hij een betrouwbare speler is, die bovendien wat variatie in zijn spel kan leggen door eens mee te gaan of een lange bal te versturen. Ook zijn gestalte is een plus.
Maeyens deed het zeker niet slecht als verdedigend mid. Was rustig aan de bal en kon het spel vaak goed verleggen. Of hij genoeg boterhammen gegeten heeft om die positie aan te kunnen in 2de klasse blijft twijfelachtig natuurlijk.
Van Geele blijft zoeken naar zijn spel. Weinig creatief, weinig beslissend. Leek ook altijd gedekt te staan en kon moeilijk vrijkomen van zijn man. Lijkt erop dat het spelsysteem niet zijn ding is. Mist jammer genoeg ook zijn penalty, wat nefast zal zijn voor het vertrouwen. Maar die jongen kan het wel, ik blijf geloven in zijn nut voor de ploeg, al moet het er nog uitkomen.
Vandermarliere iets aanweziger dan Van Geele, wist zich ook vaker vrij te lopen en kon de bal soms goed tussen de linies aangespeeld krijgen. Bleek ook vandaag een betrouwbare voetballer die een actie in huis heeft, maar kwam vandaag misschien iets minder uit de verf dan tegen Ternat. Staat globaal genomen toch het verste van alle middenvelders lijkt me.
Boujouh heeft niet al teveel klaargespeeld vandaag (Zob, entre Boujouh et De Broyer, je choisi quand même le dernier aujourd'hui). Zijn inzet blijft wel oké, en voor mij kan hij met zijn acties (die er niet altijd uitkomen, maar anders speelde hij niet bij ons) steeds nuttig zijn.
De Broyer heeft een paar keer gevaar kunnen creëren, maar al bij al te weinig, en heeft veel meer in zich dan eruit komt op dit ogenblik. Ik weet niet wat Van Puyvelde ervan denkt, maar een speler die 22 potten maakt diep in de spits naar de flank trekken lijkt mij geen briljant idee. Probleem: wat doet ge met Dalibor? Niks, want die kan nergens anders spelen. Oplossing 1: geef De Broyer zijn kans diep in de spits (de attente toeschouwer heeft gezien dat Kevin na de wissel van Dali diep stond, en meteen veel meer aanspeelbaar was dan op de flank). Oplossing 2: speel met twee spitsen: Dali kopt de ballen door en Kevin loopt ermee aan de haal, levensgevaarlijk als het goed uitgevoerd wordt.
Dalibor: Blijft perfect aanspeelpunt, maar moet niet beginnen dribbelen enzo, hou het simpel, controle, kaats, kop door, wees aanwezig in de 16 en scoor, meer hoeft niet (en meer kan wrs ook niet ). Als hij zijn kwaliteiten gebruikt (gestalte, kracht) is hij van waarde in de ploeg.
Wat veel mensen vergeten: die jongens hebben de laatste weken keihard getraind. Dat het spel vandaag niet fris was kan daar niet vreemd aan zijn. Van Puyvelde zal wel verstandig genoeg zijn om nu minder te focussen op het conditionele, en wat meer op het tactische. Wat dat laatste betreft vrees ik alleen dat tijd te beperkt is om nog te beginnen wisselen van spelsysteem (denk dat hij bij zijn 4-3-3 zal blijven zweren), maar mijn grotere vrees is dat productieve automatismen creëren voor de eerste competitiematch mij hoog gegrepen lijkt. Teveel spelers lijken hun draai nog niet te vinden in het huidige systeem.
Blijft voorts uitkijken naar versterking, in de zin van ervaring (naast kwaliteit natuurlijk).
|
|
| 31-07-2010 09:44 PM |
|
 |
STEFKE
Imen lover

Status:
|
Volledig akkoord met Fluppe & co:
Van Geele is zwak, De Broyer komt niet in het stuk voor en Dalibor is een ramp ;ofwel een ander systeem ofwel andere namen.
PS Wat Veselinovic vandaag toonde was beneden alles . Pinoccio wordt echt wel de gepaste nickname.
Couly where are you ?
|
|
| 31-07-2010 10:47 PM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Wie wilt er 4-4-3 spelen? Jv wou thuis 3-4-3 spelen?
Molenbeek Brussels Army.
|
|
| 01-08-2010 10:13 AM |
|
 |
snelleneddy
Zware supporter

Status:
|
Van Geele is zwak, De Broyer komt niet in het stuk voor en Dalibor is een ramp ;ofwel een ander systeem ofwel andere namen.
PS Wat Veselinovic vandaag toonde was beneden alles . Pinoccio wordt echt wel de gepaste nickname.
Couly where are you ?
Veselinovic moet altijd spelen , zijn goeie momenten komen nog wel.
Laat de lange maar waar 'em is.
F.C. BRUSSELS SUPPORTER FOREVER AND EVER
|
|
| 01-08-2010 01:45 PM |
|
 |
STEFKE
Imen lover

Status:
|
Couly where are you ?
Wanneer ? Als de kieken tanden hebben zeker ?
|
|
| 01-08-2010 03:13 PM |
|
 |
fluppe

Status:
|
Als hij 14 potten maakt zoals vorig jaar?
Maar serieus, wie zou ge daar anders zetten? De Broyer moet ge ook niet alleen in de spits zetten. Dat het systeem zo ook niet werkt weet ik ook wel, maar ik zie niet in waarom een 4-4-2 met Vesel - De Broyer niet zou kunnen draaien.
|
|
| 01-08-2010 03:25 PM |
|
 |
snelleneddy
Zware supporter

Status:
|
Couly where are you ?
Wanneer ? Als de kieken tanden hebben zeker ?
Het kan op Bergen al zijn , Veselinovic en Onyeka daar samen in de spits.
|
|
| 01-08-2010 04:00 PM |
|
 |
STEFKE
Imen lover

Status:
|
Maar serieus, wie zou ge daar anders zetten? De Broyer moet ge ook niet alleen in de spits zetten. Dat het systeem zo ook niet werkt weet ik ook wel, maar ik zie niet in waarom een 4-4-2 met Vesel - De Broyer niet zou kunnen draaien.
Pinoccio scoort enkel VOOR de winterstop .
|
|
| 01-08-2010 04:04 PM |
|
 |
snelleneddy
Zware supporter

Status:
|
Das genoeg. Want met de winterstop gaat 'em naar eerste klasse.
|
|
| 01-08-2010 04:12 PM |
|
 |
fluppe

Status:
|
Liever voor de winterstop dan helemaal niet.
|
|
| 01-08-2010 05:16 PM |
|
 |
fluppe

Status:
|
Onze reserven hebben toch onze derde plaats veiliggesteld 7-0 gewonnen van de -21 van Dender Wie speelde daar zoal in mee?
|
|
| 01-08-2010 11:48 PM |
|
 |
ZOB
Supporter

Status:
|
Onze reserven hebben toch onze derde plaats veiliggesteld  7-0 gewonnen van de -21 van Dender  Wie speelde daar zoal in mee?
Tu as la compo et les buteurs ?
http://WWW.RWDM-FCBRUSSELS.BE
|
|
| 02-08-2010 10:02 AM |
|
 |
zico
FC Brussels-addict

Status:
|
selon La Capitale de ce jour:
Brussels: Vanden Eynde, Saporito, Archambeau, Kawaya, Seddoh, Benliou, Coppin, Van Ransbeeck, Bourguignon, Aoulad, Roizo.
Buts: Roizo, Archambeau, Bourguignon (2), Coppin, Berkes, Dacet.
* Roizo est le test espagnol (n'a pas convaincu apparament)
|
|
| 02-08-2010 01:40 PM |
|
 |
Dockx
Zware supporter

Status:
|
Mogen wij binnen met de ABO tegen UNION ?
Of moeten wij de file (lang file ) doen en 10 € betalen ?
PS; AUB genoeg loketten open !
De laatste keren waren wij ridicule....maar één lokett open !
|
|
| 03-08-2010 07:41 PM |
|
 |
culekske
Supporter

Status:
|
inderdaad. bekermatch tegen White Star vorig jaar.
hopelijk hebben ze uit hun fouten geleerd.
* Ultras BrusselsPower 05 *
|
|
| 03-08-2010 07:55 PM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Zal wel betalen zijn, zou anders mooi zijn van de abonnementen gratis binnen te laten.
Molenbeek Brussels Army.
|
|
| 03-08-2010 09:32 PM |
|
 |
STEFKE
Imen lover

Status:
|
Zal wel betalen zijn, zou anders mooi zijn van de abonnementen gratis binnen te laten.
De reden hiervoor ligt bij Union , dat de helft van de recette wil. Toen ik mijn abo haalde ,legde de brave man aan het loket mij uit dat de gesloten loketten vorig seizoen ( to Culekske : was tegen Union , niet WS beker) te wijten waren aan Union : zij kregen 500 tickets voor achter de goal , en gebruikten er 420 in onze tribune.
Vanavond zal het dus betalen zijn dankzij Union, want bij ons waren ze van plan de abonnees gratis binnen te laten.
Nu ja , als Coulibaly speelt wil ik 2 tickets kopen
This post was last modified: 04-08-2010 09:34 AM by STEFKE.
|
|
| 04-08-2010 08:40 AM |
|
 |
ritter.kobbe
Zware supporter

Status:
Away
|
De reden hiervoor ligt bij Union , dat de helft van de recette wil. Toen ik mijn abo haalde ,legde de brave man aan het loket mij uit dat de gesloten loketten vorig seizoen ( to Culekske : was tegen Union , niet WS beker) te wijten waren aan Union : zij kregen 500 tickets voor achter de goal , en gebruikten er 420 in onze tribune.
Vanavond zal het dus betalen zijn dankzij Union, want bij ons waren ze van plan de abonnees gratis binnen te laten.
Nu ja , als Coulibaly speelt wil ik 2 tickets kopen 
Yep, het is betalend, de brave man wou ook meteen een ticket voor de match verkopen als ik mijn abo haalde, ze zijn goed bezig ;-)
|
|
| 04-08-2010 11:06 AM |
|
 |
|
|