|
Ons huiswerk naar 2008-2009 toe
|
| Author |
Message |
blork
Zware supporter

Group: Registered
Status:
|
Ons huiswerk naar 2008-2009 toe
We kunnen beter op tijd beginnen met de voorbereiding van volgend seizoen.
Nu alles voorbereiden is beter dan alles rap-rap op den boef doen en paniekvoetbal te spelen tijdens de winterstop.
Balans van dit seizoen ronduit negatief: tijd dat we aan een VOLLEDIG NIEUWE ploeg bouwen.
Trainer: VDE krijgt van mij 2e kans, er zit een systeem in en met betere kwaliteit kan hij volgens mij resultaten halen in 2e klas.
doelman:
Werner 1e doelman. Zeer betrouwbaar. We moeten een goede reserve doelman hebben, liefst uit de jeugd.
Nijs op pensioen.
Cordier niet betrouwbaar genoeg dus verkopen. Hopelijk brengt hij wat op.
achteraan:
iedereen weg, verdediging was een catastrofe..
bruno is een ramp en een schim van de goede voetballer 2 seizoenen geleden.
Haydock een plaatske in het bestuur/staf of geef hem een geweer om de duiven af te schieten (wanneer gaat dat probleem opgelost raken??) MAAR NIET IN DE EERSTE PLOEG. Die lange blessure heeft teveel negatieve invloed op hem.
Petö, neziri, kargbo, andic en consoorten: weg ermee. Met ballast kunnen we niks doen.
Middenveld:
Zola de enige die het verdient te blijven. Als we er een goede prijs voor kunnen krijgen laat hem dan gaan maar best dat hij blijft.
Culek transfereren; die zware blessure nekt hem maar ik hoop voor hem dat hij een goede ploeg vindt waar hij plezier aan beleeft. Misschien terug naar oude ploeg KSK united.
Alex: talent zat maar met geblesseerde spelers kunnen we niks doen. Weg ermee.
gorius, postollec: onnoemelijk slecht, dit neemt bijbelse proporties aan. Regelrecht verraad naar de club toe!!! Als ik omgekocht wordt door de chinese maffia speel ik beter.
rest van de middenvelders: op de zomersolden, misschien krijgen we er nog iets voor.
Vooraan:
Sorokin en guterstam zijn aanwinsten en echte clubspelers. Zij verdienen van in 1e te spelen en ik hoop echt dat ze bij ons blijven. En JV als die mannen tekenen voor Brussels 2e klasse HOU ZE DAN VOOR HET HELE SEIZOEN EN GEEN MARCHANDISE TIJDENS DE WINTERSTOP!!! COMPRIS????
Fort: zie Alex.
Teletubi: snelheid genoeg, voor de rest enkel gebreken. Weg ermee.
Rest: misschien nog een dumpingprijs op de rommelmarkt.
een seizoen als dit, bespaar me dat AUB.
ik verklaar de discussie voor geopend.
Viva FC Brussels
This post was last modified: 16-03-2008 01:13 AM by blork.
|
|
| 16-03-2008 01:05 AM |
|
 |
STEFKE
Imen lover

Status:
|
RE: Ons huiswerk naar 2008-2009 toe
Voor een groot stuk akkoord , alleen:
Haydock kan zeker in tweede nog een voortrekkersrol spelen; Culek idem. Allebei ervaring zat en hun hart zit bij de club.Haydock speelde gisteren trouwens zeer sterk.
Ook Bruno kan ( zeker in tweede) nog diensten bewijzen.
Sorokin & Olof : die zijn aan het spelen voor een transfer , die hou je niet.
Het grootste verlies van FC Brussels is ongetwijfeld Coulibaly. Als mens , als voetballer , als icoon : Couly had alles.
|
|
| 16-03-2008 11:20 AM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Wat ik gisteren van Zubar en Neziri gezien heb mogen die ook blijven van mij. In 2 de klasse kunnen die zeker mee. Alan gisteren sterke prestatie hoor blork. Kan zeker mee nog in 2 de. Neziri heeft zich zeer goed herpakt.
FVDE zeker houden heeft er een ploeg van gemaakt en doe zeer goed werk. Eindelijk een trainer die niet zo gewoon op zijn bank zit maar mee begaan is met de ploeg.
Vooraan proberen guterstam te houden ook culek maar veel zal afhangen van de wedstrijden dat er gaan aankomen ivm zijn niveau.
Tubi zal ook wel blijven zeker?
De jonge gasten die we nu hebben houden zoals een Kayouté, Geuye, Kargbo enz....
Werner zeker houden en een goede reserve vinden in 2 de klasse of in eigen jeugd.
wie zal er weg gaan zeker, zola, Gorius, Le postollec, Owona, Citony, Alex(Genk), Akpro, Arracic, Fort( toulouse.
VERMEERSCH toont eindelijk eens volgend seizoen dat je een ploeg gaat bouwen met ambitie, een ploeg die gaat meestrijden voor promotie. GEEF EEN POSITIEF SIGNAAL NAAR DE SUPPORTERS TOE IVM ABONNEMENTEN TOE.
Molenbeek Brussels Army.
This post was last modified: 16-03-2008 11:44 AM by stefkeboy.
|
|
| 16-03-2008 11:43 AM |
|
 |
STEFKE
Imen lover

Status:
|
Geef Franky iets deftigs om mee te bouwen en we zullen eindelijk terug voetbal zien.
Het grootste verlies van FC Brussels is ongetwijfeld Coulibaly. Als mens , als voetballer , als icoon : Couly had alles.
This post was last modified: 16-03-2008 12:08 PM by STEFKE.
|
|
| 16-03-2008 12:08 PM |
|
 |
blork
Zware supporter

Status:
|
Ik heb enkel de samenvatting op TV gezien.
Neziri toch serieus naast de bal hoor en dekking trok op niet veel (van heel de verdediging trouwens).
En haydock misschien ben ik te streng voor hem maar hij trekt en sleurt aan de tegenstander in de hoop dat de ref het niet ziet. Voor mij is dat een teken dat hij het heel moeilijk heeft. Kan moeilijk anders na zo een zware blessure.
Viva FC Brussels
|
|
| 16-03-2008 01:47 PM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Ik heb enkel de samenvatting op TV gezien.
Neziri toch serieus naast de bal hoor en dekking trok op niet veel (van heel de verdediging trouwens).
En haydock misschien ben ik te streng voor hem maar hij trekt en sleurt aan de tegenstander in de hoop dat de ref het niet ziet. Voor mij is dat een teken dat hij het heel moeilijk heeft. Kan moeilijk anders na zo een zware blessure.
Sorry maar bekijk eens gans de wedstrijd en oordeel dan eens. Zeg mij eens een speler in de ganse wereld die niet eens een fout maakt.
En gans de verdediging deed geen goede dekking Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Hoe kan jij in een samenvatting zien dat er totaal geen goede dekking was.
Molenbeek Brussels Army.
|
|
| 16-03-2008 02:40 PM |
|
 |
singel
Sympathisant

Status:
|
achteraf bekeken twee opmerkingen :
- na een paar seizoenen staat het stamnummer 1936 terug waar het stond voor de verkoop (maar milleke en dominikske hebben toch die paar jaar naar de receptie in eerste klasse mogen gaan)
- de inbreng van de brusselse spelers in FC Brussels is toch wel fenomenaal (het strategisch plan werd perfect uitgevoerd en FC Brussels is de ploeg geworden waar de Brusselse spelers aan hun trekken komen)
|
|
| 16-03-2008 03:03 PM |
|
 |
fluppe
"Ik heb geen bananen vandaag"

Group: Administrators
Status:
|
Neziri is een redelijke speler hoor, kan probleemloos mee in 2de.
't Is niet omdat je op Club, de 2de in de stand, een fout maakt, dat je niet meekan in 2de klasse. Dat geldt voor vele spelers: we gaan onze criteria voor het aantrekken van spelers toch wel moeten bijstellen, sowieso.
|
|
| 16-03-2008 03:27 PM |
|
 |
blork
Zware supporter

Status:
|
@ stefkeboy.
I maak deze conclusie omdat bij redelijk wat acties half brugge in onze grote rechthoek stond (niet bij stilstaande fases, maar echte situaties). En een aantal van hen stond volledig vrij.
Veel van de brugse voorzetten waren te vermijden, zeker als je weet dat we met 10 man tegen ons doel geplakt staan. En ook heel slecht uitverdedigen, de bal in de ploeg houden is een probleem.
Zoals ik het op TV gezien heb liep brugge ons bij momenten omver. En het was toch de bedoeling om die voorzetten te vermijden.
En ik geloof heel graag van de mensen ter plaatse dat het niet zo erg is als op TV, maar eerlijk gezegd laat die match 10 keer herspelen en het is telkens 5-0.
Wat o.a. djokic mist, daarvoor vlieg je uit de ploeg.
Onze schaarse counters leken wel goed uitgevoerd. Clement weer blessure dus hij heeft zich zot moeten lopen om de gaten te vullen. valgaeren gele kaart. Zo moet het. Een onverhoopte gelijkmaker zat er nog in.
Viva FC Brussels
|
|
| 16-03-2008 03:28 PM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Misschien maar in voetbal tellen de doelpunten en als wij bij die counter 0-1 scoren is het een gans andere wedstrijd. Dan staan ze daar met al hun kansen.
En wat verwacht je dat ze met Brugge gaan doen. Wegspelen. Ze hebben bij momenten Brugge ook effe naar de bal laten lopen. Al was het maar 10 minuten. Maar dat laten ze niet zien of horen.
In de 2 de helft zijn er veel centers geweest omdat Brugge serieus aan het drukken was. 2 de helft hé. De eerste helft hebben ze dit zeer goed gedaan vind ik brussels.
Iedereen weet dat Brugge thuis sterk is en een pak kansen krijgen dat hebben ze tegen alle ploegen. Als je tegen Brugge geen kansen weggeeft dat ben je een topploeg. En dat zijn we niet.
Molenbeek Brussels Army.
|
|
| 16-03-2008 03:45 PM |
|
 |
RWDM4Ever
Supporter

Status:
|
Voor mij mogen (moeten) absoluut weg : 1. Zanzan 2. Tubi 3. Andic
Proberen om Kayouté en Sorokin te houden.
Een type ploeg zou er voor mij ongeveer als volgt mogen uitzien:
-------------------------Werner-----------------------
Verstappen---------Haydock/Kargbo-------------Flamini (terug aub)
Sorokin------Kayouté/Sutchuin(of Phiri)----------Owona
--------------Gueye-----------------Lultula-----------
|
|
| 17-03-2008 06:03 PM |
|
 |
Cé
Bruno Christ

Status:
|
Iedereen praat hier over "moeten weg", maar we gaan nog blij mogen zijn als er spelers willen blijven!
Spelers als Sorokin, Gorius en Zola, schrijf het op uw buik. Probeer er gewoon zoveel mogelijk te houden (zelfs een Landu Tubi kan in 2de nuttig zijn volgens mij, Zanzan is wat anders ) en dan aanvullen met een paar goede elementen uit 2de en/of 3de klasse, met hier en daar jeugdige doch talentvolle eersteklassers die wensen uitgeleend te worden, zo komen we der wel zeker?
|
|
| 17-03-2008 08:18 PM |
|
 |
snelleneddy
Zware supporter

Status:
|
Iedereen praat hier over "moeten weg", maar we gaan nog blij mogen zijn als er spelers willen blijven!
Spelers als Sorokin, Gorius en Zola, schrijf het op uw buik. Probeer er gewoon zoveel mogelijk te houden ( zelfs een Landu Tubi kan in 2de nuttig zijn volgens mij, Zanzan is wat anders  ) en dan aanvullen met een paar goede elementen uit 2de en/of 3de klasse, met hier en daar jeugdige doch talentvolle eersteklassers die wensen uitgeleend te worden, zo komen we der wel zeker? 
Tubi wegdoen , zo ne prutser.
Ruytinx moeten we hebben. Hij is terug bij OHL en ze winnen weer.
F.C. BRUSSELS SUPPORTER FOREVER AND EVER
|
|
| 17-03-2008 09:42 PM |
|
 |
snelleneddy
Zware supporter

Status:
|
We kunnen beter op tijd beginnen met de voorbereiding van volgend seizoen.
Nu alles voorbereiden is beter dan alles rap-rap op den boef doen en paniekvoetbal te spelen tijdens de winterstop.
Balans van dit seizoen ronduit negatief: tijd dat we aan een VOLLEDIG NIEUWE ploeg bouwen.
Trainer: VDE krijgt van mij 2e kans, er zit een systeem in en met betere kwaliteit kan hij volgens mij resultaten halen in 2e klas.
doelman:
Werner 1e doelman. Zeer betrouwbaar. We moeten een goede reserve doelman hebben, liefst uit de jeugd.
Nijs op pensioen.
Cordier niet betrouwbaar genoeg dus verkopen. Hopelijk brengt hij wat op.
achteraan:
iedereen weg, verdediging was een catastrofe..
bruno is een ramp en een schim van de goede voetballer 2 seizoenen geleden.
Haydock een plaatske in het bestuur/staf of geef hem een geweer om de duiven af te schieten (wanneer gaat dat probleem opgelost raken??) MAAR NIET IN DE EERSTE PLOEG. Die lange blessure heeft teveel negatieve invloed op hem.
Petö, neziri, kargbo, andic en consoorten: weg ermee. Met ballast kunnen we niks doen.
Middenveld:
Zola de enige die het verdient te blijven. Als we er een goede prijs voor kunnen krijgen laat hem dan gaan maar best dat hij blijft.
Culek transfereren; die zware blessure nekt hem maar ik hoop voor hem dat hij een goede ploeg vindt waar hij plezier aan beleeft. Misschien terug naar oude ploeg KSK united.
Alex: talent zat maar met geblesseerde spelers kunnen we niks doen. Weg ermee.
gorius, postollec: onnoemelijk slecht, dit neemt bijbelse proporties aan. Regelrecht verraad naar de club toe!!! Als ik omgekocht wordt door de chinese maffia speel ik beter.
rest van de middenvelders: op de zomersolden, misschien krijgen we er nog iets voor.
Vooraan:
Sorokin en guterstam zijn aanwinsten en echte clubspelers. Zij verdienen van in 1e te spelen en ik hoop echt dat ze bij ons blijven. En JV als die mannen tekenen voor Brussels 2e klasse HOU ZE DAN VOOR HET HELE SEIZOEN EN GEEN MARCHANDISE TIJDENS DE WINTERSTOP!!! COMPRIS????
Fort: zie Alex.
Teletubi: snelheid genoeg, voor de rest enkel gebreken. Weg ermee.
Rest: misschien nog een dumpingprijs op de rommelmarkt.
een seizoen als dit, bespaar me dat AUB.
ik verklaar de discussie voor geopend.
Grotendeels akkoord. Daar zit wat in;
Cordier gaan ze moeten weggeven ipv verkopen want daar raken ze anders ni vanaf na zo een prachtseizoen.
achteraan : Kargbo en Neziri moeten toch meekunnen in 2 de klasse. Neziri op back links , ni makkelijk om een betere te vinden op die plaats.
Kargbo met zijn kopspel moet te doen zijn.
Ne goeie Culek nog een jaartje 2 de klasse in ne voortrekkersrol.
Alex zou in 2de klasse een meerwaarde moeten zijn , maar die gaat in 2 de ni willen spelen.
vooraan Sorokin - Guterstam , maar da ga ni voor 2 de klasse zijn.
|
|
| 17-03-2008 11:44 PM |
|
 |
zico
FC Brussels-addict

Status:
|
in DH en Le Soir van vandaag:
Phiri voor 2 seizoenen naar AA Gent.
Le Soir voegt er aan toe dat Brussels wil proberen om Sorokin en Guterstam te houden, ook in D2.
|
|
| 18-03-2008 09:46 AM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Mooi eindelijk tonen ze ambitie. Hopelijk blijft het niet bij blabla. Kunnen we die houden en daar een paar goede jeugdspelers rond, aangevuld met nog een paar ervaren spelers rond.
Dupk jij kan de taal. BP05 zouden we geen spandoek maken voor Sorokin te overtuigen voor bij ons te blijven?
En 1 voor guterstam. Wie kan er Zweeds.
Zie in middenveld Culek- Kayouté wel zitten. Kan Culek zich terug wat meer aanvallend uitleven.
Molenbeek Brussels Army.
This post was last modified: 18-03-2008 12:58 PM by stefkeboy.
|
|
| 18-03-2008 12:57 PM |
|
 |
ritter.kobbe
Zware supporter

Status:
Away
|
in DH en Le Soir van vandaag:
Le Soir voegt er aan toe dat Brussels wil proberen om Sorokin en Guterstam te houden, ook in D2.
Als ze daarin slagen, chapeau.
Maar de realist in mij zegt : 'nouga bollen'.
|
|
| 18-03-2008 01:00 PM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Bah als die sponsors die hem nu betalen dat willen blijven doen en hun zelfde loon in tweede klasse blijft er kans. Maar ja iedereen wil liever in eerste blijven.
Molenbeek Brussels Army.
This post was last modified: 18-03-2008 01:46 PM by stefkeboy.
|
|
| 18-03-2008 01:45 PM |
|
 |
ritter.kobbe
Zware supporter

Status:
Away
|
Bah als die sponsors die hem nu betalen dat willen blijven doen en hun zelfde loon in tweede klasse blijft er kans. Maar ja iedereen wil liever in eerste blijven.
Als Sorokin in Rusland het vijfvoudige kan/kon verdienen, zullen zijn ambities allicht anders zijn, en ik kan mij moeilijk voorstellen dat die in de belgische tweede klasse liggen.
Soit, mocht ie het toch doen, dubbel chapeau.
|
|
| 18-03-2008 03:13 PM |
|
 |
fluppe

Status:
|
Met proberen is alleszins niets mis.
|
|
| 18-03-2008 09:25 PM |
|
 |
zico
FC Brussels-addict

Status:
|
het is vrij normaal dat een club die naar een lagere divisie zakt, altijd een pak spelers ziet vertrekken. elke voetballer wil toch op het hoogst mogelijke niveau voetballen?
ook ik betreur het vertrek van jonge gasten als Phiri, maar kan je hen kwalijk nemen dat ze liever in eerste sjotten?
face it: als er straks een eersteklasser interesse zou hebben voor bv. Alan Haydock, dan zal zelfs onze clubman-bij-uitstek die kans willen grijpen. menselijk toch?
voor ons zit er niks anders op dan een nieuwe kern te bouwen (en misschien is dat niet eens zo'n slechte zaak indien dat voor een keertje met overleg en visie zou gebeuren)
in dat opzicht lees ik in DH dat bij Standard linkermiddenvelder Yanis Papassarantis (20j., einde contract) weg moet. Ken de speler onvoldoende om over zijn 'talent' te kunnen oordelen, maar qua profiel is dat misschien toch wel wat we nodig hebben: jonge Belg (jawel ), gretig om nieuwe kans te grijpen, opgeleid in topclub...
This post was last modified: 20-03-2008 11:22 AM by zico.
|
|
| 20-03-2008 11:20 AM |
|
 |
eagle-eye
Sympathisant

Status:
|
Mensen der is werk aan de winkel want,
er is geen clubgevoel
er is geen ploeg
er is geen beleving
er is geen organisatie
er is geen visie
er is geen goede relatie tussen jeugd en hoofdbestuur (kent hier dan niemand de BOSKAMP theorie)
wie kan al deze problemen oplossen en hoe?
De man die alle touwtjes inhanden heeft is JV.
Ik heb op dit forum al meerdere keren met modder naar hem gegooid misschien terecht......misschien onterecht.....maar wij mogen ons huiswerk maken zo goed als we willen....Jv beschikt.
Eigenlijk is het zeer simpel:
om een goede ploeg te hebben moet je goede spelers hebben
en om goede spelers te hebben moet je .....geld hebben......
maar wie wil er nu verdorie zijn geld stoppen in Brussels.
Je hebt 2 soorten sponsors:
sponsors die ook supporters zijn van de club en zichzelf aanbieden....meestal zijn het beenhouwers of bakkers of (sorry Danny) general managers van een Car-Wash bedrijf...dus met een relatief beperkte financiële inbreng
of trekt de club grotere sponsors aan ....die totaal geen supporters zijn .....maar een louter commercieel doel voor ogen hebben en hun product willen koppelen aan een ....middel....die veel in de belangstelling komt.....en dus veel op TV.....en dus veel reclame maakt... JV zorg er aub voor dat onze club positief in het nieuws komt.
Bouw de club op rond een project, een structuur, ga te werk volgens een meerjarenplanning.
Laat je omringen door medewerkers (misschien zijn dit je belangrijkste transfers) die iets van voetbal kennen.
Enkel op die manier ga je op termijn (ten vroegste 4 à 5 jaar) op het hoogste niveau naar voor kunnen treden als de grote mesias.
Alsjeblief......Alsjeblief......Alsjeblief......JOHAN
achter elke man met een passie staat een vrouw met een passie voor haar man
|
|
| 23-03-2008 03:46 AM |
|
 |
fluppe

Status:
|
Het wordt uiteraard een ware exodus... Ik vind het ongelooflijk jammer hoe er de laatste jaren op afgeknoeid is. We moeten volgend seizoen volledig vanaf nul herbeginnen, en dat terwijl het er ooit zo goed uitzag...
Ik zie echt nauwelijks spelers blijven, zelfs de jeugdspelers trappen het af. Vermeersch oogst wat ie gezaaid heeft... Gorius en Sorokin zijn nu al met andere clubs bezig, Zola en Kouyaté (een enorm talent) blijven ook zeker niet. Wat ik hoop is dat we in elke linie één ervaren speler kunnen houden: in doel Werner, achterin Haydock, op het middenveld Culek (die al aangegeven heeft eventueel te willen blijft indien het allemaal wat deftig verloopt). Vooraan zal Guterstam wel niet blijven, dus daarvoor moeten we een andere oplossing zoeken. Soit, dat moet aangevuld worden met spelers die te slecht zijn voor eerste, maar ons in tweede wel een dienst kunnen bewijzen: Zubar, Petö, Bruno, Lutula, Gueye, Andic,... Ook hoop ik op een verlengd verblijf van Neziri, maar dat zal wel niet lukken.
En verder ? Jeugdspelers. Diegenen die overblijven dan toch. Jonckheere, Colpaert en Phiri zijn al weg, dus het wordt afwachten wie er nog wil blijven, en wie het tweede klasse niveau aankan.
Wat moeten we aantrekken ? Belgen!!! Als Vermeersch opnieuw de fout maakt van ergens aan een boom te schudden, waar dan een paar witte merels uitvallen, waar we nog nooit van gehoord hebben, dan tekenen we ons doodvonnis. Haal bij tweede- en derdeklassers jonge, talentvolle Belgen, eventueel ook spelers uit eerste klasse die niet aan spelen toekomen. Er zijn er genoeg... En we moeten niet morgen beginnen, maar vandaag. Gisteren eigenlijk al. Opnieuw wachten tot de laatste dag van de transferperiode, betekent sowieso een drama. Want ik denk niet eens dat wij in juli nog met 11 kernspelers zullen zitten.
Wat de trainersfunctie betreft: ik hoop op een verlengd verblijf van VDE, want zijn enthousiasme weet me te charmeren. Hij heeft er het vuur opnieuw ingekregen bij de spelers, iets waar Cartier al anderhalf jaar in faalde. Ik zie VDE wel blijven, want veel andere aanbiedingen zal ie wel niet hebben.
En tenslotte in de bestuurskamer: ik hoop nog steeds dat Vermeersch zich aan z'n woord houdt en het aftrapt. Dat dat eventueel het einde van de club kan betekenen, wil ik er dan zelfs bijnemen. Dit is gewoon niet meer serieus. Al het goede is verdwenen, maar dus écht ALLES. Van de ploeg die gisteren verloor van GB kan ik echt niemand iets verwijten. Ik denk niet dat we zouden staan waar we nu staan indien we met deze ploeg in juli konden zijn begonnen. En dan moet je bij één man zijn: de voorzitter.
This post was last modified: 23-03-2008 05:52 PM by fluppe.
|
|
| 23-03-2008 05:51 PM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Brussels heeft echt een te negatief imago. Daar moet echt verandering in komen, en hoe doen we dat door terug goed voetbal en resultaten te halen, ook moet JV uit de pers blijven.
Als je ziet dat zelf mensen die met een gratis ticket kunnen komen kijken en gewoonweg niet willen dan moet er echt iets gebeuren. Want dat wil zeggen dat Brussels echt niet meer aan klantenbinding doet en dat de club bij de mensen koud laat. Ook een collega op werk had 10 gratis tickets van Maes kunnen hebben voor dit weekend. Nee dank u zei hem. Zegt genoeg denk ik.
Ook moet er dringend werk gemaakt worden om het stadion eens echt een goed onderhoud te geven. Gisteren stonden de mensen weer echt met hun voeten in de zeik bovenaan. Niet te doen. Waar is het respect. En als er eens eventueel nieuwe supporters zich aanbieden en zien dit.
Qua ploeg, ja Jv kennende van de afgelopen seizoenen zal hij weer wachten tot op het einde. Gebeuren er al onderhandelingen met de spelers die er nu zijn? Ook zal het eens tijd worden dat hij zich goed laat begeleiden want de spelers die werden aangetrokken de afgelopen seizoenen zijn een ramp gebleken. Tijd voor SCOUTING, en niet op managers afgaan( van heb je ne goeie)
Brussels heeft nog heel veel werk want die jaren dat het in 1 ste zat is Brussels er niet op vooruit gegaan. Zowel niet als ploeg als de uitbouw ervan als ook naar klantenbinding, properheid in stadion. Gisteren het oud scorebord gezien. De stukken vliegen los. Het valt bijna uit elkaar. Het scorebord van hun nieuw gaat zelf niet meer. Erg eigenlijk hoe Brussels alles laat rotten en zijn gang laat gaan.
Molenbeek Brussels Army.
This post was last modified: 23-03-2008 06:20 PM by stefkeboy.
|
|
| 23-03-2008 06:18 PM |
|
 |
STEFKE
Imen lover

Status:
|
Vorige 3 posts : mooi samengevat .
1 visie van bovenuit : geen tweederangsbuitenlanders meer , geen onnodig geblaf in de pers , kaart jeugdspelers trekken , imago terug oppoetsen en stilaan aan de wederopbouw beginnen.
Als het moet mét , maar liever zonder Vermeersch.
Sportief : Alan en Richard nog 1 keer het voortouw laten nemen.
Werner een beter kontrakt aanbieden, Kouyaté proberen houden .
Speuren in tweede ( nu al ! ) en ook lager .
De supporters zullen vlug de ( hopelijk nieuwe) wind voelen waaien.
|
|
| 23-03-2008 06:36 PM |
|
 |
Dockx
Zware supporter

Status:
|
Vanaf nu; laat maar de spelers voor 2008-2009 klaarstomen ; VERSTAPPEN, GUEYE, LUTULA, TUBI (hij had toch een 25-30 gescoord met KORTRIJK..), CABEKE, SUTCHIN (als hij wil blijven...)...en andere onbekenden...
De anderen ; zouden zij willen blijven en minder verdienen ????
Volgend jaar, zouden wij moeten werken met een budget van 1.5-2.0 Millioen
... Meer zou onverantwoordelijke zijn.
En vooral
1) op administratieve vlak, een degelijke structuur op poten te zetten
2) beter doorstroming van de jeugdspelers naar de eerste
|
|
| 23-03-2008 06:59 PM |
|
 |
blork
Zware supporter

Status:
|
Volledig mee eens.
Ik heb in mijn eerste post de spelers misschien te snel afgebroken, maar in deze fase van het seizoen 16 punten, dan scheelt er echt wel iets.
Stevige basis met BELGEN. En echte belgen, geen voetbalbelgen zoals de ivorianen van beveren een paar jaar geleden.
meer dan genoeg materiaal in 2e en derde, zie bvb. sterchelé en Akgül.
salarissen dat blijft een pijnpunt, maar als je Belgen neemt uit lagere klassen heb je veel minder kans dat er een manager in het spel is die 30% neemt om emails na te lezen en wat administratie te doen.
die managers ik krijg er zulk een schijt van, daar is zelfs JV het mee eens.
en over schijt gesproken, KAN ER EENS IETS GEDAAN WORDEN AAN DIE DUIVENDRASCH??????? Ik was er gisteren weer midden in gelopen, er is door die beesten serieus wat afgekakt sinds de winterstop.
IS DAT NU ZO MOEILIJK OM DIE DUIVEN AF TE SCHIETEN???
Het huidig duivendraschbeleid, DAT KAN IK OOK!!!!!!!!!
Ik heb recent iemand meegekregen voor een match van FC Brussels, die gast was gedegouteerd over het aftandse stadion. Hopelijk loopt hij niet over naar de kletten (die wel een properder stadion hebben voor wat betreft duivendrasch)
Viva FC Brussels
This post was last modified: 23-03-2008 10:20 PM by blork.
|
|
| 23-03-2008 10:18 PM |
|
 |
snelleneddy
Zware supporter

Status:
|
Het wordt uiteraard een ware exodus... Ik vind het ongelooflijk jammer hoe er de laatste jaren op afgeknoeid is. We moeten volgend seizoen volledig vanaf nul herbeginnen, en dat terwijl het er ooit zo goed uitzag...
Ik zie echt nauwelijks spelers blijven, zelfs de jeugdspelers trappen het af. Vermeersch oogst wat ie gezaaid heeft... Gorius en Sorokin zijn nu al met andere clubs bezig, Zola en Kouyaté (een enorm talent) blijven ook zeker niet. Wat ik hoop is dat we in elke linie één ervaren speler kunnen houden: in doel Werner, achterin Haydock, op het middenveld Culek (die al aangegeven heeft eventueel te willen blijft indien het allemaal wat deftig verloopt). Vooraan zal Guterstam wel niet blijven, dus daarvoor moeten we een andere oplossing zoeken. Soit, dat moet aangevuld worden met spelers die te slecht zijn voor eerste, maar ons in tweede wel een dienst kunnen bewijzen: Zubar, Petö, Bruno, Lutula, Gueye, Andic,... Ook hoop ik op een verlengd verblijf van Neziri, maar dat zal wel niet lukken.En verder ? Jeugdspelers. Diegenen die overblijven dan toch. Jonckheere, Colpaert en Phiri zijn al weg, dus het wordt afwachten wie er nog wil blijven, en wie het tweede klasse niveau aankan.
Wat moeten we aantrekken ? Belgen!!! Als Vermeersch opnieuw de fout maakt van ergens aan een boom te schudden, waar dan een paar witte merels uitvallen, waar we nog nooit van gehoord hebben, dan tekenen we ons doodvonnis. Haal bij tweede- en derdeklassers jonge, talentvolle Belgen, eventueel ook spelers uit eerste klasse die niet aan spelen toekomen. Er zijn er genoeg... En we moeten niet morgen beginnen, maar vandaag. Gisteren eigenlijk al. Opnieuw wachten tot de laatste dag van de transferperiode, betekent sowieso een drama. Want ik denk niet eens dat wij in juli nog met 11 kernspelers zullen zitten.
Wat de trainersfunctie betreft: ik hoop op een verlengd verblijf van VDE, want zijn enthousiasme weet me te charmeren. Hij heeft er het vuur opnieuw ingekregen bij de spelers, iets waar Cartier al anderhalf jaar in faalde. Ik zie VDE wel blijven, want veel andere aanbiedingen zal ie wel niet hebben.
En tenslotte in de bestuurskamer: ik hoop nog steeds dat Vermeersch zich aan z'n woord houdt en het aftrapt. Dat dat eventueel het einde van de club kan betekenen, wil ik er dan zelfs bijnemen. Dit is gewoon niet meer serieus. Al het goede is verdwenen, maar dus écht ALLES. Van de ploeg die gisteren verloor van GB kan ik echt niemand iets verwijten. Ik denk niet dat we zouden staan waar we nu staan indien we met deze ploeg in juli konden zijn begonnen. En dan moet je bij één man zijn: de voorzitter.
Neziri zeker proberen te houden voor de linksback in tweede klasse, ne betere gaan we ni vinden.
|
|
| 24-03-2008 12:53 PM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Volledig mee eens.
Ik heb in mijn eerste post de spelers misschien te snel afgebroken, maar in deze fase van het seizoen 16 punten, dan scheelt er echt wel iets.
Stevige basis met BELGEN. En echte belgen, geen voetbalbelgen zoals de ivorianen van beveren een paar jaar geleden.
meer dan genoeg materiaal in 2e en derde, zie bvb. sterchelé en Akgül.
salarissen dat blijft een pijnpunt, maar als je Belgen neemt uit lagere klassen heb je veel minder kans dat er een manager in het spel is die 30% neemt om emails na te lezen en wat administratie te doen.
die managers ik krijg er zulk een schijt van, daar is zelfs JV het mee eens.
en over schijt gesproken, KAN ER EENS IETS GEDAAN WORDEN AAN DIE DUIVENDRASCH??????? Ik was er gisteren weer midden in gelopen, er is door die beesten serieus wat afgekakt sinds de winterstop.
IS DAT NU ZO MOEILIJK OM DIE DUIVEN AF TE SCHIETEN???
Het huidig duivendraschbeleid, DAT KAN IK OOK!!!!!!!!!
Ik heb recent iemand meegekregen voor een match van FC Brussels, die gast was gedegouteerd over het aftandse stadion. Hopelijk loopt hij niet over naar de kletten (die wel een properder stadion hebben voor wat betreft duivendrasch) 
Denk je dat het enige is. Al de WC boven gezien, de mensen stonden weer met hun voeten in de zeik. Het liep zelf over.
Heb de indruk dat de club zelf geen moeite meer doet om het stadion inorde te krijgen. Er is niks meer onderhouden. Achter de goal de draai reclame kwamen zelf los. Achter de goal het scorebord valt bijna uit elkaar. Het nieuwe scorebord waar alleen nog de minuten opkomt.
Het stadion is meer en meer een aan het aftakelen.
En zoals je zegt de duivenstront. De trappen zijn levensgevaarlijk.
Maar voor wie is dit allemaal voor de club of voor de gemeente?
Molenbeek Brussels Army.
This post was last modified: 24-03-2008 01:06 PM by stefkeboy.
|
|
| 24-03-2008 01:05 PM |
|
 |
bxl1120
Supporter

Status:
|
Normaal voor de gemeente maar ze zouden toch binnen de club wel iets kunnen doen maar ja ze hebben al genoeg werk met de rest
|
|
| 24-03-2008 02:36 PM |
|
 |
fluppe

Status:
|
Neziri zeker proberen te houden voor de linksback in tweede klasse, ne betere gaan we ni vinden.
Volledig akkoord, maar die gast zal hier wel niet voor niets spelen...
|
|
| 24-03-2008 04:55 PM |
|
 |
snelleneddy
Zware supporter

Status:
|
... inspanningske doen voor Neziri. Maarja , hij zal mss. ook in 2de klasse ni willen spelen.
|
|
| 24-03-2008 05:45 PM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Als ze een beetje ambitie tonen en willen moeten ze inspanningen doen. Als ze een meeloper willen zijn in 2 de dat ze dan direct de supporters verwittigen.
Molenbeek Brussels Army.
This post was last modified: 24-03-2008 06:17 PM by stefkeboy.
|
|
| 24-03-2008 06:16 PM |
|
 |
snelleneddy
Zware supporter

Status:
|
Hopelijk is da verblijf in tweede klasse van heel korte duur. Want anders raken we er nooit meer weg.
|
|
| 24-03-2008 06:32 PM |
|
 |
STEFKE
Imen lover

Status:
|
Als ze een beetje ambitie tonen en willen moeten ze inspanningen doen. Als ze een meeloper willen zijn in 2 de dat ze dan direct de supporters verwittigen.
JV zei toch in eerste ook de subtop te viseren ?
|
|
| 24-03-2008 06:39 PM |
|
 |
|
|