|
Official Website
|
| Author |
Message |
Cé
Bruno Christ

Group: Registered
Status:
|
RE: Official Website
Klein opmerkingkje: als je op de website naar het onderdeel 'club' gaat, en vervolgens naar 'stadion' staat er in het groot vanboven 'stadium'.
Keep up the good work!
This post was last modified: 03-07-2007 06:02 PM by Cé.
|
|
| 03-07-2007 06:01 PM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Denk ook dat de mail fout is bij ticketing. Want als ik die mail gebruik krijg ik altijd een mail terug dat het mislukt is.
Molenbeek Brussels Army.
   Â
|
|
| 03-07-2007 06:09 PM |
|
 |
Kazz
Sympathisant

Status:
|
Denk ook dat de mail fout is bij ticketing. Want als ik die mail gebruik krijg ik altijd een mail terug dat het mislukt is.
Neen, da klopt, das enkel bij u...
|
|
| 03-07-2007 06:24 PM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Molenbeek Brussels Army.
   Â
|
|
| 03-07-2007 06:58 PM |
|
 |
STEFKE
Imen lover

Status:
|
Raar.
N i zo raar ...
Het grootste verlies van FC Brussels is ongetwijfeld Coulibaly. Als mens , als voetballer , als icoon : Couly had alles.
|
|
| 03-07-2007 07:04 PM |
|
 |
fluppe
"Ik heb geen bananen vandaag"

Group: Administrators
Status:
|
|
|
| 03-07-2007 08:09 PM |
|
 |
bart
Bart Phelps

Status:
|
ook bij mij stefke!
---You'll never walk alone, cap---
|
|
| 03-07-2007 08:37 PM |
|
 |
Enos
Supporter

Status:
|
info@fc-brussels.be
werkt perfect
|
|
| 04-07-2007 10:43 AM |
|
 |
bxl1120
Supporter

Status:
|
da zegde ga, zievereer. comedie ja..
|
|
| 05-07-2007 02:29 AM |
|
 |
Enos
Supporter

Status:
|
da zegde ga, zievereer. comedie ja.. 
Pastop hein Stef, sebiet 
|
|
| 05-07-2007 02:30 PM |
|
 |
ni gezieverd
Sympathisant

Status:
|
Allez en avant
De site es wei wakker geschote mé oud neus.
Da va Le Postollec wist alleman toch al, das neus van de mundag.
Hoe zit da mé de Richard, Citony....
Petö deine heid al een bekke getieked, hemme we oak nikske van gezien of geleize.
Of hemme ze doé bé Meulebeik eulle preferees ?
|
|
| 27-07-2007 08:39 AM |
|
 |
Red
Sympathisant

Status:
|
De "officiële website" is de naam absoluut onwaardig.
Een samenvatting:
- bovenaan naast clublogo: foto's van spelers die niet meer bij de club spelen (Anderssen, ...)
- slogan PROUD of Brussels moet worden PRIDE of Brussels
- nieuws en samenvatting van wedstrijden komen veel te laat op de site (als het er al op komt)
- FIRST TEAM: een week voor de start van de competitie nog steeds de kern van vorig jaar op de site
- geen forum op een "officiële site"
Dit is nog maar een kleine greep uit het aanbod.
Qua PR naar supporters én sponsors toe: een grote dikke nul!
|
|
| 27-07-2007 01:32 PM |
|
 |
Silent Bob
Administrator

Status:
|
De "officiële website" is de naam absoluut onwaardig.
Een samenvatting:
- bovenaan naast clublogo: foto's van spelers die niet meer bij de club spelen (Anderssen, ...)
- slogan PROUD of Brussels moet worden PRIDE of Brussels
- nieuws en samenvatting van wedstrijden komen veel te laat op de site (als het er al op komt)
- FIRST TEAM: een week voor de start van de competitie nog steeds de kern van vorig jaar op de site
- geen forum op een "officiële site"
Dit is nog maar een kleine greep uit het aanbod.
Qua PR naar supporters én sponsors toe: een grote dikke nul!
Aha iemand die zich speciaal inschrijft om anoniem kritiek te geven op de officiele website, interessant 
mijn mening:
- punt 1 / 2 / 4 : akkoord
- nieuws vond ik verleden seizoen geslaagd (alleszins enorme verbetering), behalve wanneer de webmaster op vakantie is 
- samenvatting interesseert mij persoonlijk niet
- nog een extra forum interesseert mij echt niet
wat mij betreft is het 'dagelijkse' nieuws het belangrijkste, en daar was ik verleden seizoen redelijk tevreden over
Carpe motherfuckin' diem, baby!
This post was last modified: 27-07-2007 01:41 PM by Silent Bob.
|
|
| 27-07-2007 01:40 PM |
|
 |
Red
Sympathisant

Status:
|
Een officiële website is een uithangbord van de club naar iedereen toe.
Is meestal ook de website waar de neutrale supp een kijkje komt nemen of zelfs sommige journalisten wat info van meepikken. (wat helemaal geen kritiek is op de andere sites, integendeel, daar is meestal meer info op te vinden).
Het dagelijkse nieuws? Zoals 'ni gezieverd' terecht opmerkt: wat is er van Culek, Citony? Ok, ondertss weten we dat ze licht gebleseerd zijn (via andere kanalen), maar waar is hier ook maar iets over te vinden op de "officiële site"? Wat met Bangoura?
Ik probeer alleen wat dingen aan te halen die beter kunnen.
Willen of niet, maar tegenwoordig is zelfs een deftige website een onderdeel van de uitstraling van een club.
|
|
| 27-07-2007 01:51 PM |
|
 |
Hopje
Moderator

Group: Moderators
Status:
|
Een officieel forum heeft geen waarde. Je kan en mag er niet teveel kritiek uiten of je vliegt eraf. Of men sluit het helemaal, zoals bij Zulte Waregem en Club Brugge.
Dus Red zijn 1ste post zou op een officeel forum waarschijnlijk ook zijn laatste geweest zijn.
Clint Eastwood as 'Dirty Harry' Callahan: "You don't listen do ya asshole!"
http://new.wavlist.com/movies/180/dh-asshole.wav
|
|
| 27-07-2007 01:53 PM |
|
 |
STEFKE
Imen lover

Status:
|
Ik hoef alleen het reilen & zeilen binnen de club te weten: gekwetsten , geschorsten , testers enz...
Als er ene komt golf spelen , interesseert mij geen bal.
JV zijn gelul nog minder.
Maar ze moeten er wel voor zorgen dat em geupdated blijft , ook als den Enos der ni is.
Ma ja , wie kent daar buiten den Enos het verschijnsel " PC " ?
Het grootste verlies van FC Brussels is ongetwijfeld Coulibaly. Als mens , als voetballer , als icoon : Couly had alles.
|
|
| 27-07-2007 01:59 PM |
|
 |
Red
Sympathisant

Status:
|
Alle respect voor Enos, hoor. Brussels kennende moet hij het waarschijnlijk doen met weinig tot geen middelen.
Alleen vind ik dat een "officiële website" zoveel mogelijk info moet bevatten.
Met of zonder forum, dat laat ik dan in het midden.
|
|
| 27-07-2007 02:02 PM |
|
 |
fluppe

Status:
|
Red, ik begrijp je kritiek hoor, mà à r: wij waren vroeger een "officieel" forum, maar ik heb zelf besloten om het los te koppelen van de club, gewoon om problemen in de toekomst te vermijden. Toen (een tweetal jaar geleden) was er al sprake van een (lichte, eigenlijk vrij banale) inmenging vanuit de club, die op zich niet echt storend was, maar ik wou dat niet laten "escaleren". Uiteindelijk is dat een goeie zaak gebleken, als ik zie wat er met de fora van GB, Club en SVZW gebeurd is..
|
|
| 27-07-2007 02:52 PM |
|
 |
Silent Bob
Administrator

Status:
|
dat vind ik als co-moderator ook hahahaahahaa
Carpe motherfuckin' diem, baby!
|
|
| 27-07-2007 03:00 PM |
|
 |
fluppe

Status:
|
Allez SB, maak u nog nekeer nuttig
|
|
| 27-07-2007 03:03 PM |
|
 |
Enos
Supporter

Status:
|
Is meestal ook de website waar de neutrale supp een kijkje komt nemen of zelfs sommige journalisten wat info van meepikken. (wat helemaal geen kritiek is op de andere sites, integendeel, daar is meestal meer info op te vinden).
Het dagelijkse nieuws? Zoals 'ni gezieverd' terecht opmerkt: wat is er van Culek, Citony?
Je mag me één site melden die meer exact nieuws over fc brussels kan aanbieden dan fc-brussels.be
Over Culek bv... hij ging pas gisteravond onder de scanner en de diagnose werd me pas vandaag meegedeeld door Culek zelf.
First Team is natuurlijk wel geupdate met nieuwe spelers maar de officiële ploegfoto's worden pas eind volgende week genomen dus kan ik ze niet aanbieden als ze niet bestaan. Dit is hetzelfde voor de spelersfoto's + foto's bovenaan in de banner (het nieuwe shirt, met sponsors, moet nog bekend gemaakt worden)
Natuurlijk kan ik alle dagen 30 nieuwsberichten geven maar hoeveel blijken er dan exact de waarheid te zijn. Kijk naar Citony, hij trainde de dag erna al terug voluit mee bv.. so what's te point?
Je kan alle uitslagen terugvinden met opstellingen van de laatste oefenmatchen + foto's. Transfernieuws heet van de plaat met foto's erbij (zie deflandre). Alle info over de abonnementsverkoop
Is er eigenlijk wel 'iets' positiefs?
|
|
| 27-07-2007 03:34 PM |
|
 |
Red
Sympathisant

Status:
|
't Is niet de bedoeling om hier een hele hetze te veroorzaken. Gewoon wat vaststellingen.
Maar als ik gewoon even vergelijk met bv: bxlboys.be (waarmee ik niet gezegd hebt dat die beter is of wat dan ook)
blessure Le Postolec: bxlboys: op 22/06, fc-b.Be op 26/6
Voor mij is een officiële website een site waar alle nieuws op te vinden is over m'n club. Misschien is dat niet voor iedereen belangrijk, ik spreek voor mezelf. Misschien was ik iets te hard in de eerste post, maar ik blijf erbij, een site is tegenwoordig een belangrijk medium geworden.
Maar nog eens, Enos, alle respect voor wat je doet met de middelen die je hebt, maar iedereen mag een mening hebben.
En Fluppe, i.v.m. het forum kan ik je wel helemaal volgen.
|
|
| 27-07-2007 04:05 PM |
|
 |
Cé
Bruno Christ

Status:
|
This post was last modified: 27-07-2007 04:09 PM by Cé.
|
|
| 27-07-2007 04:07 PM |
|
 |
stefkeboy
FC Brussels-addict

Status:
|
Ik vind de site goed enos.
Integenstelling vind ik dat die mannen van Brussels tv een lange vakantie hebben. Nog altijd niks nieuws. Daar moet toch echt serieus werk van gemaakt worden.
Molenbeek Brussels Army.
   Â
|
|
| 27-07-2007 04:08 PM |
|
 |
fluppe

Status:
|
Maar als ik gewoon even vergelijk met bv: bxlboys.be (waarmee ik niet gezegd hebt dat die beter is of wat dan ook)
blessure Le Postolec: bxlboys: op 22/06, fc-b.Be op 26/6
Voor mij is een officiële website een site waar alle nieuws op te vinden is over m'n club. Misschien is dat niet voor iedereen belangrijk, ik spreek voor mezelf. Misschien was ik iets te hard in de eerste post, maar ik blijf erbij, een site is tegenwoordig een belangrijk medium geworden.
Je hebt geen ongelijk hoor, maar je zou eerder moeten vergelijken met de situatie twee jaar geleden. Ik denk dat er sindsdien wel een pak progressie gemaakt is op het vlak van nieuwsgaring op de Official.
|
|
| 27-07-2007 04:44 PM |
|
 |
ni gezieverd
Sympathisant

Status:
|
Het dagelijkse nieuws? Zoals 'ni gezieverd' terecht opmerkt: wat is er van Culek, Citony?
Je mag me één site melden die meer exact nieuws over fc brussels kan aanbieden dan fc-brussels.be
Over Culek bv... hij ging pas gisteravond onder de scanner en de diagnose werd me pas vandaag meegedeeld door Culek zelf.
First Team is natuurlijk wel geupdate met nieuwe spelers maar de officiële ploegfoto's worden pas eind volgende week genomen dus kan ik ze niet aanbieden als ze niet bestaan.  Dit is hetzelfde voor de spelersfoto's + foto's bovenaan in de banner (het nieuwe shirt, met sponsors, moet nog bekend gemaakt worden)
Natuurlijk kan ik alle dagen 30 nieuwsberichten geven maar hoeveel blijken er dan exact de waarheid te zijn.  Kijk naar Citony, hij trainde de dag erna al terug voluit mee bv.. so what's te point?
Je kan alle uitslagen terugvinden met opstellingen van de laatste oefenmatchen + foto's.  Transfernieuws heet van de plaat met foto's erbij (zie deflandre).  Alle info over de abonnementsverkoop
Is er eigenlijk wel 'iets' positiefs?
Enos, ket , het es allemaol wel everanst te begrape. Het zal wel ni gemakkelijk zaain van da allemaol te deun. En wa nikske deut , kan ouk nikske misduen.
Da van de Richard, tja da stond deize marged al in de gazette. Da ge dan den wet van den Tsjek zelf....da deut er va ma ni echt to. C'est pas une exuse. Da es toch ouk een bekke den devoir van ne webmaster, informoesse hoelle woe dat zit.
En we vroege weile ouk niet da ge der alle doege 30 berichte opzet, we vroege gien zottekes spel.
Ge leut everanst verstoen da ve a importente va de juste informoesse te geive. Gruut geleik
De Flavien of den andere zwette Zola eit doe gien gaol gemokt in Metz.
Just hetzelde in Louvain, den Alan moakt dei goal ni hé pitke.
En vergelaike mét de andere sites van Brussels zoe ik na toch oek ni doen. Gij zit potverdekke on de source zelve. Da es den devoir van ne officiele site en het verschil mé ne ni officiele site
|
|
| 27-07-2007 06:17 PM |
|
 |
Cé
Bruno Christ

Status:
|
Ik denk niet dat Enos het zich kan veroorloven zijn info ergens anders te gaan halen dan bij de echte bronnen zelf, want de gazetten zijn er zo nu en dan ook naast hoor.
|
|
| 27-07-2007 06:34 PM |
|
 |
zico
FC Brussels-addict

Status:
|
nothing is perfect, dus ook de official site ni...
maar toch één bedenking:
mocht alles binnen de club op hetzelfde tempo vooruit gaan als de site, dan spelen we binnen twee jaar Europees, hebben we FORTIS als shirtsponsor afgepikt van een niet nader genoemde ploeg en spelen we vóór die ene ploeg, Gent, Standard, Club en wie nog in een gloednieuw functioneel stadion met 50.000 plaatsen en uitschuifbare grasmat...
|
|
| 27-07-2007 06:48 PM |
|
 |
ni gezieverd
Sympathisant

Status:
|
Ik denk niet dat Enos het zich kan veroorloven zijn info ergens anders te gaan halen dan bij de echte bronnen zelf, want de gazetten zijn er zo nu en dan ook naast hoor.
Voila, mor hij zit zelf on de bron.  
Van woe huelt em den de info da Zola, Postolec de goale moeke teige Metz ?
Van woe huelt em den de info da den Alan de goal moekt teige Louvain
@ onze Bresilien de Zico : ge hét geleik menneke. Den enos eit teis joar al vuel gegeve. Mor de leste weike..... Et celui qui fait rien. ......
IK weit da oek wel, ze zun da ve goe te doeng mé twie meute kunne
En dei ien ploeg welk ien es da just
|
|
| 27-07-2007 07:25 PM |
|
 |
raer
Zware supporter

Status:
|
En dei ien ploeg  welk ien es da just
Feyenoord
|
|
| 27-07-2007 07:55 PM |
|
 |
bart
Bart Phelps

Status:
|
wie weet zijn er hier wel mensen die willen meewerken...
ter info: het is zo dat "Piket binne!" en "www.fc-brussels.be" de intentie hebben om vanaf dit seizoen een prille vorm van samenwerking op te zetten.
niets zal perfect zijn, maar we willen u wel zo goed mogelijk pogen te informeren.
maar dat we die doelstelling niet steeds gaan halen is overduidelijk. maar we doen ons best, dit kunnen we u alvast wel garanderen, beste supporter.
---You'll never walk alone, cap---
|
|
| 27-07-2007 09:07 PM |
|
 |
Bertje uit E
Supporter

Status:
|
Ik wil niet moeilijk doen, maar 1 week voor de start van de competitie zou de site toch echt wel mogen/moeten updaten.
Wachel hulptrainer ?
Spelersfiches zonder inhoud...
Nieuwe sponsors zijn niet hernomen !!!
Enfin, nog meer van dat soort dingen. Als fan of kenner zijn dat soort achterhaalde feiten een doorn in het oog. Doorsnee bezoeker zal het wel niet meteen opvallen, maar toch...
Internet is voor info in de minuut die volgt op de feiten. Sorry, maar het is niet anders.
Thuis spelen? Ballenrapers voorzien!
|
|
| 29-07-2007 10:29 PM |
|
 |
fluppe

Status:
|
Langs de andere kant: er stond vanochtend al op de site info over Citony's blessure, en dat interesseert de mensen meer dan correcte spelersfiches.
|
|
| 29-07-2007 10:33 PM |
|
 |
Bertje uit E
Supporter

Status:
|
Ja dat klopt, niets op te zeggen.
Maar een site is wel een "totaalverhaal".
Don't judge a book by[/b] its cover, het gaat ook over de inhoud van het boek.
Je moet de site ook door de ogen van buitenstaanders willen zien. Tot voor enkele dagen waren onze spitsen Bangoura en Téhoue... toch van het slechte teveel.
Thuis spelen? Ballenrapers voorzien!
|
|
| 29-07-2007 10:43 PM |
|
 |
Rajneesh
Supporter

Status:
|
Ik wil niet moeilijk doen, maar 1 week voor de start van de competitie zou de site toch echt wel mogen/moeten updaten.
Wachel hulptrainer ?
Spelersfiches zonder inhoud...
Nieuwe sponsors zijn niet hernomen !!!
Enfin, nog meer van dat soort dingen. Als fan of kenner zijn dat soort achterhaalde feiten een doorn in het oog. Doorsnee bezoeker zal het wel niet meteen opvallen, maar toch...
Internet is voor info in de minuut die volgt op de feiten. Sorry, maar het is niet anders.
D'er moet hier gestopt worden met al dat gezeik.
Ik kijk naar de website en de bolle staat er aangeduid als hulptrainer.
Alle spelersfiches zijn up to date en zoals enos zei zijn de officiële foto's nog niet gemaakt.
Ik zie tal van goeie dingen:
Blessure Citony staat al online
Wedstrijdstats Nancy, net als de draw van de reserven en het menu voor de match tegen westerlo
Blijkbaar wordt dit niet bekeken.
Vorig jaar in augustus was er niets, nada, rien! Dus zoals zico vertelde: moest de club zo snel vooruit gaan als de site spelen we binnen een aantal jaar europees en beginnen we het seizoen niet voor het 3e maal op rij met een paar spelers in de tribune
“Only those who are ready to become nobodies are able to love.”
|
|
| 29-07-2007 10:44 PM |
|
 |
|
|